دانلود اندروید

ساخت وبلاگ

WhatsApp Messenger

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه مسنجر واتس اپ اندروید

واتس اپ دارای بیشترین کاربر در جهان

WhatsApp Messenger برنامه واتس اپ یکی از بهترین و کامل ترین و پرطرفدارترین برنامه های چت در سیستم عامل اندروید میباشد. این مسنجر دارای محبوبیت بسیار بالایی نزد کاربران سیستم عامل اندروید میباشد. این برنامه دارای نسخه های متعددی برای سیستم عامل های مخالف از جمله ویندوزفون ، آی او ای ، سیمبین و غیره میباشد. با واتس آپ شما میتوانید با دوستان و خانواده خود در هر نقطه از جهان میتوانید در بستر اینترنت ۳G یا GPRS با آنها تماس تصویری یا صوتی برقرار کنید و پیامک ارسال و یا برای آنها یادداشت یا عکس ها و فیلم های خود را بفرستید. هم اکنون میتوانید نسخه جدید برنامه واتس آپ را از تک اندروید با لینک مستفیم دانلود کنید.

ویژگی های برنامه مسنجر واتس اپ WhatsApp Messenger اندروید:
– امکان چت به صورت گروهی و تکنفره با دوستان خود
– امکان ارسال عکس ، فیلم ، و غیره برای دوستان خود
– دارای امکان به اشتراک گذاشتن موقعیت خود با دیگران
– ارسال سریع صدای ضبط شده خود برای دیگران
– رایگان بودن برنامه و دارای مخیط بسیار ساده و زیبا جهت استفاده از آن
– دارای شکلک های مختلف برای استفاده در محیط چت برنامه
تغییرات و ویژگی های نسخه جدید:
– رفع مشکلان نسخه های قبلی و بهبود عملکرد برنامه
– اضافه شدن تنظیمات اطلاع رسانی و mute برای هر چت
– اضافه شدن شکلک های جدید و بهینه سازی شده

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 247 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 23:05

Signal Private Messenger

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه مسنجر سیگنال اندروید

مسنجر سیگنال – امن ترین مسنجر جهان Signal Messenger

تا به امروز ما برای شما کاربران سایت مسنجر های زیادی را معرفی کرده ایم و امروز نیز قصد داریم یک مسنجر و قدرتمند و با امنیت بسیار بالا را برای شما دوستان عزیز سایت موبایل فارسی معرفی کنیم مسنجر سیگنال Signal Private Messenger یک مسنجر جدید و با قابلیت های بسیار فراوان میباشد که دارای امنیت بسیار بالایی است که میتوان آن را جایگزین بسیار خوبی برای مسنجر هایی نظیر تلگرام و واتس اپ دانست این مسنجر تمامی پیام های ارسالی و دریافتی را به صورت رمزگذاری شده و ایمن رد و بدل میکند که هیچ کس حتی خود کمپانی تولید کننده برنامه قادر به ردگیری این پیام ها نمیباشد این برنامه توسط کمپانی Open Whisper تولید شده است مسنجر سیگنال با استفاده از رمزنگاری دوطرفه از حریم خصوصی شما به بهترین شکل محافظت خواهد کرد و شما خیالتان از بابت حریم خصوصی خودتان در این مسنجر راحت میباشد در این برنامه شما تمامی پیام ها و متن ، تصاویر و ویدئوهای ارسالی شما رمزگذاری میشود و تا زمانی که شما نخواهید از دید همه حتی خود کمپانی توسعه دهنده برنامه در امان خواهید بود و کسی شما را رصد نخواهد کرد این برنامه تلفیقی از دوبرنامه کمپانی Open Whisper به نام های RedPhone و TextSecure میباشد که با ادغام این دو برنامه یک مسنجر بسیار کاربردی را تولید کرده اند و کاربران مسنجر TextSecure میتوانند با آپدیت کردن مسنجر خود به این نسخه از مسنجر ارتقاء پیدا کنند و از این مسنجر استفاده کنند این برنامه با جستجو در مخاطبین شما کسانی که از این برنامه استفاده میکنند را شناسایی میکند این برنامه توسط پروتکل ZRTP رمزگذاری می‌شود که یکی از بهترین پروتکل های رمزگذاری میباشد که پیام ها یا هر چیز دیگر را تا پایان مقصد رمزگذاری میکند که قابل ردیابی نباشد.

ویژگی های مسنجر سیگنال Signal Private Messenger اندروید :
– دارای امنیت بسیار بالا در تبادل اطلاعات
– امکان برقرای تماس صوتی با امنیت بسیار بالا
– قابلیت رمز گذاری پیام ها و عکس ها و تصاویر ارسالی و دریافتی شما
– قابلیت ایجاد گروه چت با قابلیت رمزگذاری گروه
– جایگزین بسیار مناسب برای مسنجر هایی همچون واتس اپ و تلگرام

ویژگی ها و تغیرات نسخه جدید مسنجر سیگنال :
– رفع باگ های برنامه و بهبود عملرد برنامه

The description of Signal Private Messenger

Privacy is possible, Signal makes it easy.

Using Signal, you can communicate instantly while avoiding SMS fees, create groups so that you can chat in real time with all your friends at once, and share media or attachments all with complete privacy. The server never has access to any of your communication and never stores any of your data.

★ Say Anything. Signal uses an advanced end to end encryption protocol that provides privacy for every message every time.

★ Open Source. Signal is Free and Open Source, enabling anyone to verify its security by auditing the code. Signal is the only private messenger that uses open source peer-reviewed cryptographic protocols to keep your messages safe.

★ Be Yourself – Signal uses your existing phone number and address book. There are no separate logins, useames, passwords, or PINs to manage or lose.

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 228 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 5:07

Instagram

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه اینستاگرام اندروید

برنامه اینستاگرام Instagram نام نرم افزاری برای آندروید می باشد که توسط آن می توانید به اکانت خود در اینستاگرام متصل شده و عکس هایتان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نرم افزار این قابلیت را به شما خواهد داد تا تمام کارهایی که تا کنون در کامپیوتر انجام می دادید را اکنون در گوشی همراه خود انجام دهید. با نرم افزار  Instagram شما می توانید به تصاویر خود جلوه های زیبا بدهید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نرم افزار با بیش از 120 میلیون کاربر یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های اشتراک گذاری تصاویر میباشد. این نرم افزار یکی از محبوب ترین ابزار ها در زمینه ویرایش تصاویر محسوب می شود هم اکنون می توانید در ادامه این نرم افزار را با لینک مستقیم از سایت تک آندروید دریافت کنید.

ویژگی های برنامه اینستاگرام Instagram اندروید :
– امکان اشتراک گذاری تصاویر خود با دوستان و خانواده خود
– امکان نظر دادن و لایک کردن عکس ها توسط دیگران
– دارای افکت های شگفت انگیز و جذاب برا استفاده روی عکس های خود
– امکان نمایش عکس های به اشتراک گذاشته شده شما توسط دوستان خود یا دیگران
– امکان لایک کردن عکس های شما توسط دیگران

ویژگی ها و تغییرات نسخه جدید برنامه اینستاگرام:
– رفع باگ های برنامه و بهبود عملکرد برنامه
– اضافه شدن قابلیت لمس سه‌بعدی

The description of Instagram

Instagram is a simple way to capture and share the world’s moments. Transform your everyday photos and videos into works of art and share them with your family and friends.

See the world through somebody else’s eyes by following not only the people you know, but inspirational Instagrammers, photographers, athletes, celebrities and fashion icons. Every time you open Instagram, you’ll see new photos and videos from your closest friends, plus breathtaking moments shared by creative people across the globe.

Over 400 million people use Instagram to:

* Edit photos and videos with free, custom-designed filters.
* Improve photos with 10 advanced creative tools to change brightness, contrast and saturation as well as shadows, highlights and perspective.
* Find people to follow based on the accounts and photos they already love.
* Instantly share photos and videos on Facebook, Twitter, Tumblr and other social networks.
* Connect with Instagrammers all over the world and keep up with their photos and videos.
* Send private photo and video messages directly to friends.

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 251 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 5:07

MSQRD

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه ام اس کیو ار دی MSQRD اندروید
برنامه MSQRD ام اس کیو آردی بهترین برنامه ایجاد فیلتر های زنده ویدیویی
ایحاد سلفی های جذاب با MSQRD

برنامه MSQRD یکی از بهترین و جالب ترین برنامه های اندروید میباشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است با این برنامه شما میتوانید با استفاده از فیلترهای زنده ویدئویی در سلفی ها خود ایجاد کنید و خود را در ویدیو های سلفی شبه گرگ یا سخصیت های دیگر کرد و با ویدیو خود را ضبط کرد و با دیگران به اشتراک گذاشت این برنامه تا مکدت ها در انحصار سیستم عامل آی او اس بود که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و ما آن را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم تا از آن در سلفی هایی که میگیرید لذت ببرید با این برنامه میتوانید برای خود مناظر بسیار جالب و خنده دار و بعضا ترسناک در ویدئو های خود ایجاد کنید این برنامه نسبت به برنامه های مشابه دیگر که منتشر شده است رایگان بودن آن است که میتوانید از تمامکی امکانات برناکمه به صورت رایگان استفاده کنید و نیاز به پرداهت هزینه ای نمیباشد

با نصب برنامه و وارد شدن به آن برنامه خودکار دوربین سلفی شما را روشن میکند و و یک قالب نمایان میشود و اگر چهره خود را در این قالب تنظیم کنید میتوانید از فیلتر هایی که در برنامه در پایینت اپ موجود است میان فیلتر های زنده یکی را برای خود انتخاب کنید تا بر روی صورت شما فیکس شودو از این پس با این فیلتر ویدیو های سلفی بگیرید فیلترهای زنده موجود در برنامه MSQRD به مراتب از Face Swap Live جذاب ترند و با این حال MSQRD رایگان نیز میباشد از فیلتر های موجود میتوانید به فیلتر زنده لئوناردو دی کاپریو، ماسک آیرون استفاده کنید یا چشم هایتان را به اندازه نعلبکی بزرگ کنید

یکی از حالات بسیار عجیب و شگفت انگیز این برنامه این است که میتوانید به صورت همزمان چهره خود را با چهره فردی که در کنار شما است عوض کنید و چهره او را برای خود انتخاب کنید

ویژگیهای برنامه MSQRD اندروید
– ایجاد افکت های زنده ویدیویی بر روی صوت خود
– دارای جذاب ترین افکت های ویدیویی
– بهترین برنامه اجاد افمت های زنده ویدیویی در بین برنامه های مشابه دیگر
– رایگان بودن برنامه
– دارای فیلترهای زنده مختلف از جمله لئوناردو دی کاپریو، ماسک آیرون و غیره…

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 241 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 5:07

MSQRD

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه ام اس کیو ار دی MSQRD اندروید
برنامه MSQRD ام اس کیو آردی بهترین برنامه ایجاد فیلتر های زنده ویدیویی
ایحاد سلفی های جذاب با MSQRD

برنامه MSQRD یکی از بهترین و جالب ترین برنامه های اندروید میباشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است با این برنامه شما میتوانید با استفاده از فیلترهای زنده ویدئویی در سلفی ها خود ایجاد کنید و خود را در ویدیو های سلفی شبه گرگ یا سخصیت های دیگر کرد و با ویدیو خود را ضبط کرد و با دیگران به اشتراک گذاشت این برنامه تا مکدت ها در انحصار سیستم عامل آی او اس بود که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و ما آن را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم تا از آن در سلفی هایی که میگیرید لذت ببرید با این برنامه میتوانید برای خود مناظر بسیار جالب و خنده دار و بعضا ترسناک در ویدئو های خود ایجاد کنید این برنامه نسبت به برنامه های مشابه دیگر که منتشر شده است رایگان بودن آن است که میتوانید از تمامکی امکانات برناکمه به صورت رایگان استفاده کنید و نیاز به پرداهت هزینه ای نمیباشد

با نصب برنامه و وارد شدن به آن برنامه خودکار دوربین سلفی شما را روشن میکند و و یک قالب نمایان میشود و اگر چهره خود را در این قالب تنظیم کنید میتوانید از فیلتر هایی که در برنامه در پایینت اپ موجود است میان فیلتر های زنده یکی را برای خود انتخاب کنید تا بر روی صورت شما فیکس شودو از این پس با این فیلتر ویدیو های سلفی بگیرید فیلترهای زنده موجود در برنامه MSQRD به مراتب از Face Swap Live جذاب ترند و با این حال MSQRD رایگان نیز میباشد از فیلتر های موجود میتوانید به فیلتر زنده لئوناردو دی کاپریو، ماسک آیرون استفاده کنید یا چشم هایتان را به اندازه نعلبکی بزرگ کنید

یکی از حالات بسیار عجیب و شگفت انگیز این برنامه این است که میتوانید به صورت همزمان چهره خود را با چهره فردی که در کنار شما است عوض کنید و چهره او را برای خود انتخاب کنید

ویژگیهای برنامه MSQRD اندروید
– ایجاد افکت های زنده ویدیویی بر روی صوت خود
– دارای جذاب ترین افکت های ویدیویی
– بهترین برنامه اجاد افمت های زنده ویدیویی در بین برنامه های مشابه دیگر
– رایگان بودن برنامه
– دارای فیلترهای زنده مختلف از جمله لئوناردو دی کاپریو، ماسک آیرون و غیره…

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 252 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 15:58

Signal Private Messenger

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه مسنجر سیگنال اندروید

مسنجر سیگنال – امن ترین مسنجر جهان Signal Messenger

تا به امروز ما برای شما کاربران سایت مسنجر های زیادی را معرفی کرده ایم و امروز نیز قصد داریم یک مسنجر و قدرتمند و با امنیت بسیار بالا را برای شما دوستان عزیز سایت موبایل فارسی معرفی کنیم مسنجر سیگنال Signal Private Messenger یک مسنجر جدید و با قابلیت های بسیار فراوان میباشد که دارای امنیت بسیار بالایی است که میتوان آن را جایگزین بسیار خوبی برای مسنجر هایی نظیر تلگرام و واتس اپ دانست این مسنجر تمامی پیام های ارسالی و دریافتی را به صورت رمزگذاری شده و ایمن رد و بدل میکند که هیچ کس حتی خود کمپانی تولید کننده برنامه قادر به ردگیری این پیام ها نمیباشد این برنامه توسط کمپانی Open Whisper تولید شده است مسنجر سیگنال با استفاده از رمزنگاری دوطرفه از حریم خصوصی شما به بهترین شکل محافظت خواهد کرد و شما خیالتان از بابت حریم خصوصی خودتان در این مسنجر راحت میباشد در این برنامه شما تمامی پیام ها و متن ، تصاویر و ویدئوهای ارسالی شما رمزگذاری میشود و تا زمانی که شما نخواهید از دید همه حتی خود کمپانی توسعه دهنده برنامه در امان خواهید بود و کسی شما را رصد نخواهد کرد این برنامه تلفیقی از دوبرنامه کمپانی Open Whisper به نام های RedPhone و TextSecure میباشد که با ادغام این دو برنامه یک مسنجر بسیار کاربردی را تولید کرده اند و کاربران مسنجر TextSecure میتوانند با آپدیت کردن مسنجر خود به این نسخه از مسنجر ارتقاء پیدا کنند و از این مسنجر استفاده کنند این برنامه با جستجو در مخاطبین شما کسانی که از این برنامه استفاده میکنند را شناسایی میکند این برنامه توسط پروتکل ZRTP رمزگذاری می‌شود که یکی از بهترین پروتکل های رمزگذاری میباشد که پیام ها یا هر چیز دیگر را تا پایان مقصد رمزگذاری میکند که قابل ردیابی نباشد.

ویژگی های مسنجر سیگنال Signal Private Messenger اندروید :
– دارای امنیت بسیار بالا در تبادل اطلاعات
– امکان برقرای تماس صوتی با امنیت بسیار بالا
– قابلیت رمز گذاری پیام ها و عکس ها و تصاویر ارسالی و دریافتی شما
– قابلیت ایجاد گروه چت با قابلیت رمزگذاری گروه
– جایگزین بسیار مناسب برای مسنجر هایی همچون واتس اپ و تلگرام

ویژگی ها و تغیرات نسخه جدید مسنجر سیگنال :
– رفع باگ های برنامه و بهبود عملرد برنامه

The description of Signal Private Messenger

Privacy is possible, Signal makes it easy.

Using Signal, you can communicate instantly while avoiding SMS fees, create groups so that you can chat in real time with all your friends at once, and share media or attachments all with complete privacy. The server never has access to any of your communication and never stores any of your data.

★ Say Anything. Signal uses an advanced end to end encryption protocol that provides privacy for every message every time.

★ Open Source. Signal is Free and Open Source, enabling anyone to verify its security by auditing the code. Signal is the only private messenger that uses open source peer-reviewed cryptographic protocols to keep your messages safe.

★ Be Yourself – Signal uses your existing phone number and address book. There are no separate logins, useames, passwords, or PINs to manage or lose.

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 293 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 14:33

MSQRD

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه ام اس کیو ار دی MSQRD اندروید
برنامه MSQRD ام اس کیو آردی بهترین برنامه ایجاد فیلتر های زنده ویدیویی
ایحاد سلفی های جذاب با MSQRD

برنامه MSQRD یکی از بهترین و جالب ترین برنامه های اندروید میباشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است با این برنامه شما میتوانید با استفاده از فیلترهای زنده ویدئویی در سلفی ها خود ایجاد کنید و خود را در ویدیو های سلفی شبه گرگ یا سخصیت های دیگر کرد و با ویدیو خود را ضبط کرد و با دیگران به اشتراک گذاشت این برنامه تا مکدت ها در انحصار سیستم عامل آی او اس بود که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و ما آن را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم تا از آن در سلفی هایی که میگیرید لذت ببرید با این برنامه میتوانید برای خود مناظر بسیار جالب و خنده دار و بعضا ترسناک در ویدئو های خود ایجاد کنید این برنامه نسبت به برنامه های مشابه دیگر که منتشر شده است رایگان بودن آن است که میتوانید از تمامکی امکانات برناکمه به صورت رایگان استفاده کنید و نیاز به پرداهت هزینه ای نمیباشد

با نصب برنامه و وارد شدن به آن برنامه خودکار دوربین سلفی شما را روشن میکند و و یک قالب نمایان میشود و اگر چهره خود را در این قالب تنظیم کنید میتوانید از فیلتر هایی که در برنامه در پایینت اپ موجود است میان فیلتر های زنده یکی را برای خود انتخاب کنید تا بر روی صورت شما فیکس شودو از این پس با این فیلتر ویدیو های سلفی بگیرید فیلترهای زنده موجود در برنامه MSQRD به مراتب از Face Swap Live جذاب ترند و با این حال MSQRD رایگان نیز میباشد از فیلتر های موجود میتوانید به فیلتر زنده لئوناردو دی کاپریو، ماسک آیرون استفاده کنید یا چشم هایتان را به اندازه نعلبکی بزرگ کنید

یکی از حالات بسیار عجیب و شگفت انگیز این برنامه این است که میتوانید به صورت همزمان چهره خود را با چهره فردی که در کنار شما است عوض کنید و چهره او را برای خود انتخاب کنید

ویژگیهای برنامه MSQRD اندروید
– ایجاد افکت های زنده ویدیویی بر روی صوت خود
– دارای جذاب ترین افکت های ویدیویی
– بهترین برنامه اجاد افمت های زنده ویدیویی در بین برنامه های مشابه دیگر
– رایگان بودن برنامه
– دارای فیلترهای زنده مختلف از جمله لئوناردو دی کاپریو، ماسک آیرون و غیره…

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 274 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 14:33

Instagram

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه اینستاگرام اندروید

برنامه اینستاگرام Instagram نام نرم افزاری برای آندروید می باشد که توسط آن می توانید به اکانت خود در اینستاگرام متصل شده و عکس هایتان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نرم افزار این قابلیت را به شما خواهد داد تا تمام کارهایی که تا کنون در کامپیوتر انجام می دادید را اکنون در گوشی همراه خود انجام دهید. با نرم افزار  Instagram شما می توانید به تصاویر خود جلوه های زیبا بدهید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نرم افزار با بیش از 120 میلیون کاربر یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های اشتراک گذاری تصاویر میباشد. این نرم افزار یکی از محبوب ترین ابزار ها در زمینه ویرایش تصاویر محسوب می شود هم اکنون می توانید در ادامه این نرم افزار را با لینک مستقیم از سایت تک آندروید دریافت کنید.

ویژگی های برنامه اینستاگرام Instagram اندروید :
– امکان اشتراک گذاری تصاویر خود با دوستان و خانواده خود
– امکان نظر دادن و لایک کردن عکس ها توسط دیگران
– دارای افکت های شگفت انگیز و جذاب برا استفاده روی عکس های خود
– امکان نمایش عکس های به اشتراک گذاشته شده شما توسط دوستان خود یا دیگران
– امکان لایک کردن عکس های شما توسط دیگران

ویژگی ها و تغییرات نسخه جدید برنامه اینستاگرام:
– رفع باگ های برنامه و بهبود عملکرد برنامه
– اضافه شدن قابلیت لمس سه‌بعدی

The description of Instagram

Instagram is a simple way to capture and share the world’s moments. Transform your everyday photos and videos into works of art and share them with your family and friends.

See the world through somebody else’s eyes by following not only the people you know, but inspirational Instagrammers, photographers, athletes, celebrities and fashion icons. Every time you open Instagram, you’ll see new photos and videos from your closest friends, plus breathtaking moments shared by creative people across the globe.

Over 400 million people use Instagram to:

* Edit photos and videos with free, custom-designed filters.
* Improve photos with 10 advanced creative tools to change brightness, contrast and saturation as well as shadows, highlights and perspective.
* Find people to follow based on the accounts and photos they already love.
* Instantly share photos and videos on Facebook, Twitter, Tumblr and other social networks.
* Connect with Instagrammers all over the world and keep up with their photos and videos.
* Send private photo and video messages directly to friends.

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 218 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 14:33

NetGuard

دانلود جدیدترین و آخرین نسخه برنامه نت گارد اندروید 

نت گارد بهترین برنامه فایروال اندروید بدون نیاز به روت

برنامه نت گارد NetGuard یک راه ساده برای جلوگیری از دسترسی به اینترنت را فراهم می کند. با این برنامه شما میتوانید برای هر برنامه به صورت جداگانه دسترسی به اینترنت را محدود کنید به این صورت که شما میتوانید برای یک سری از برنامه دسترسی به اینترنت را فقط زمانی که به اینترنت Wi-Fi متصل میباشید دسترسی داشته باشند و برنامه های دیگررا نیز میتوانید به اینترنت گوشی وصل است به آنها دسترسی به اینترنت بدهید و با این کار شما میتوانید تمامی برنامه های خود را که نیاز به اینترنت دارند را مدیریت کنید تا از اینترنت شما استفاده نکنند نرم افزار نت گارد یکی از بهترین برنامه ها برای جلوگیری از دسترسی برنامه ها و یا بازی های به اینترنت میباشد

این برنامه یکی از بهترین برنامه ها برای محدود کردن دسترسی برنامه ها به اینترنت میباشد که با این کا شما میتوانید در مصرف اینترنت خود و همچنین امنیت گوشی خود در برابر برنامه هایی که اطلاعات شما را به سرور خود ارسال میکنند در امان باشید شما با محدود کردن برنامه ها به اینترنت میتوانید در برابر برنامه های که حالت جاسوسی دارند جلوی ارسال اطلاعات گوشی خود را به سرور آنها بگیرید این برنامه بدون نیاز به روت کردن گوشی خود میباشد و در بین تمامی برنامه های هم رده خود بهترین گزینه برای امنیت گوشی شما باشد این برنامه یک فایروال بسیار قدرتمند میباشد که میتواند جلوی جاسوسی و یا ارسال اطلاعات گوشی شما را بگیرداین برنامه توانسته است امتیاز 4.6 از 5 را در مارکت گوگل به خود اختصاص دهد کهنشان از محبوبت برنامه نزد کاربران میباشد. پیشنهاد میکنم به تمامی کاربران سایت موبایل فارسی که زیاد از اینترنت استفاده میکنند و نگران حفظ حریم خصوصی خود هستند این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کنند

ویژگی های برنامه نت گارد NetGuard اندروید :
– امکان مدیریت برنامه ها و بازی ها برای دسترسی به اینترنت
– کاهش مصرف اینترنت
– بدون نیاز به روت کردن گوشی برای استفاده از برنامه
– کاهش مصرف باطری گوشی و بدون تبلیغات
– افزایش حفظ حریم خصوصی شما
– قابلیت تنظیم برنامه برای دسترسی برنامه ها به اینترنت در از طریق وای فای یا اینترنت گوشی
– بدون نیاز به دسترسی اینترنت
– قابلیت پشتیبانی از IPv4/IPv6 TCP/UDP
– قابلیت مسدود کردن برنامه های گوشی به صورت اختیاری
– دارای طراحی بسیار زیبا و متریال و استفاده آسان از برنامه
– و قابلیت های فراوان دیگر برنامه…

تغییرات نسخه جدید:
– رفع باگ های برنامه و بهبود عملکرد آن

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 13:17

WhatsApp Messenger

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه مسنجر واتس اپ اندروید

واتس اپ دارای بیشترین کاربر در جهان

WhatsApp Messenger برنامه واتس اپ یکی از بهترین و کامل ترین و پرطرفدارترین برنامه های چت در سیستم عامل اندروید میباشد. این مسنجر دارای محبوبیت بسیار بالایی نزد کاربران سیستم عامل اندروید میباشد. این برنامه دارای نسخه های متعددی برای سیستم عامل های مخالف از جمله ویندوزفون ، آی او ای ، سیمبین و غیره میباشد. با واتس آپ شما میتوانید با دوستان و خانواده خود در هر نقطه از جهان میتوانید در بستر اینترنت ۳G یا GPRS با آنها تماس تصویری یا صوتی برقرار کنید و پیامک ارسال و یا برای آنها یادداشت یا عکس ها و فیلم های خود را بفرستید. هم اکنون میتوانید نسخه جدید برنامه واتس آپ را از تک اندروید با لینک مستفیم دانلود کنید.

ویژگی های برنامه مسنجر واتس اپ WhatsApp Messenger اندروید:
– امکان چت به صورت گروهی و تکنفره با دوستان خود
– امکان ارسال عکس ، فیلم ، و غیره برای دوستان خود
– دارای امکان به اشتراک گذاشتن موقعیت خود با دیگران
– ارسال سریع صدای ضبط شده خود برای دیگران
– رایگان بودن برنامه و دارای مخیط بسیار ساده و زیبا جهت استفاده از آن
– دارای شکلک های مختلف برای استفاده در محیط چت برنامه
تغییرات و ویژگی های نسخه جدید:
– رفع مشکلان نسخه های قبلی و بهبود عملکرد برنامه
– اضافه شدن تنظیمات اطلاع رسانی و mute برای هر چت
– اضافه شدن شکلک های جدید و بهینه سازی شده

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 248 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 13:17

MSQRD

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه ام اس کیو ار دی MSQRD اندروید
برنامه MSQRD ام اس کیو آردی بهترین برنامه ایجاد فیلتر های زنده ویدیویی
ایحاد سلفی های جذاب با MSQRD

برنامه MSQRD یکی از بهترین و جالب ترین برنامه های اندروید میباشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است با این برنامه شما میتوانید با استفاده از فیلترهای زنده ویدئویی در سلفی ها خود ایجاد کنید و خود را در ویدیو های سلفی شبه گرگ یا سخصیت های دیگر کرد و با ویدیو خود را ضبط کرد و با دیگران به اشتراک گذاشت این برنامه تا مکدت ها در انحصار سیستم عامل آی او اس بود که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و ما آن را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم تا از آن در سلفی هایی که میگیرید لذت ببرید با این برنامه میتوانید برای خود مناظر بسیار جالب و خنده دار و بعضا ترسناک در ویدئو های خود ایجاد کنید این برنامه نسبت به برنامه های مشابه دیگر که منتشر شده است رایگان بودن آن است که میتوانید از تمامکی امکانات برناکمه به صورت رایگان استفاده کنید و نیاز به پرداهت هزینه ای نمیباشد

با نصب برنامه و وارد شدن به آن برنامه خودکار دوربین سلفی شما را روشن میکند و و یک قالب نمایان میشود و اگر چهره خود را در این قالب تنظیم کنید میتوانید از فیلتر هایی که در برنامه در پایینت اپ موجود است میان فیلتر های زنده یکی را برای خود انتخاب کنید تا بر روی صورت شما فیکس شودو از این پس با این فیلتر ویدیو های سلفی بگیرید فیلترهای زنده موجود در برنامه MSQRD به مراتب از Face Swap Live جذاب ترند و با این حال MSQRD رایگان نیز میباشد از فیلتر های موجود میتوانید به فیلتر زنده لئوناردو دی کاپریو، ماسک آیرون استفاده کنید یا چشم هایتان را به اندازه نعلبکی بزرگ کنید

یکی از حالات بسیار عجیب و شگفت انگیز این برنامه این است که میتوانید به صورت همزمان چهره خود را با چهره فردی که در کنار شما است عوض کنید و چهره او را برای خود انتخاب کنید

ویژگیهای برنامه MSQRD اندروید
– ایجاد افکت های زنده ویدیویی بر روی صوت خود
– دارای جذاب ترین افکت های ویدیویی
– بهترین برنامه اجاد افمت های زنده ویدیویی در بین برنامه های مشابه دیگر
– رایگان بودن برنامه
– دارای فیلترهای زنده مختلف از جمله لئوناردو دی کاپریو، ماسک آیرون و غیره…

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 280 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 19:03

Dubsmash

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه دابسمش اندروید

دابسمش Dubsmash یک برنامه بسیار جالب و کاربردی برای کسانی که دوست دارند صدای خود را بر روی فیلم یا آهنگ مورد علاقه شان بگذارند میباشد. با نصب این برنامه بر روی گوشی خود میتوانید بر روی ویدئو های خود یا آهنگ های مورد علاقه خود صدای خود را ضبط کنید و بر روی آن بگذاری یا اینکه بر روی فیلم هایی که دوبله نیستند و میخواهید با صدای خود آنها را دوبله کنید با این برنامه این کار را انجام دهید با داب اسمش شما میتوانید تمامی فیلم ها یا موزیک هایی را که دوبله کرده یا صدای خود را روی آنها گذاشته اید را به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز ازآنها استفاده کنند برنامه داب اسمش توانسته است امتیاز 4.2 از 5 را در مارکت گوگل کسب کند و همچنین این برنامه بیش از 50 میلیون با توسط کاربران دانلود شدهاست که نشان از محبوبیت این برنامه نزد کاربران میباشد.

ویژگی های برنامه دابسمش Dubsmash اندروید :
– امکان دوبله کردن فیلم های مورد علاقه خود با صدای خود
– امکان قرار دادن صدای خود بر روی آهنگ های مورد علاقه خود
– قابلیت اشتراک گذاری مستقیم ویدئو و موزیک های ویرایش شده خود در شبکه های اجتماعی
– ایجاد کلیپ های سلفی به صورت آسان و تنها با چند کلیک ساده
– امکان استفاده از استیکر های مختلف در متن ها و کلیپ های خود

ویژگی ها و تغییرات نسخه جدید برنامه دابسمش اندروید :
– رفع باگ های برنامه
– پشتیبانی از اندروید 6

The description of Dubsmash

Say it with video!

1. Choose a famous sound
2. Record a video on it
3. Send the dubbed video to your friends

WHAT’S NEW

New updates

 Compatible with Android 6.0: Huzzah, Marshmallows for all

Design update: Tired of the same old thing? We got a new thing

 Bug fixes and performance improvements: No one like bugs

Additional permissions

 Address book: We’ve made it easier to invite friends and send them your latest dubs

SMS: We won’t be able to verify your phone. So…give it to us.

Geolocation: We’ll need it to deliver you the most relevant, location-based content. Like, super relevant

Say it with video

Choose a famous sound
Record a video on it
Send the dubbed video to your friends

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 17:27

 AMIDuOS

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه آمیدوس شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر (ویندوز)

شبیه ساز اندروید برای ویندوز 7 ، 8 ، 10

با AMIDuOS اپلیکیشن های اندرویدی را روی ویندوز 7، 8 و یا 10 اجرا کنید! این نرم افزار یک تجربه کامل از اندروید آب نبات چوبی را در اختیارتان می گذارد و هیچ چیزی کمتر از نسخه اصلی این اندروید که بر روی اسمارت فون ها موجود است ندارد. این برنامه بطور 100% بر روی سخت افزار ویندوز شما کار می کند بنابراین دارای سرعت فوق العاده بالا بوده و در هنگام استفاده با هیچگونه محدودیتی مواجه نمی شوید.

سازگاری با برنامه ها :

AMIDuOS می تواند تقریباً تمام برنامه هایی که در مارکت های اندروید موجود هستند را به راحتی اجرا کند. برای شروع خود نرم افزار، اپ استور آمازون را در اختیارتان می گذارد. برای شخصی سازی نیز خودتان قادر هستید اپلیکیشن های مورد علاقه تان را با نصب کننده پکیج AMIDuOS نصب نمایید. این برنامه همچنین با ورژن هفت ARM سازگاری کامل دارد بنابراین شما قادر خواهید بود اپ های کاربردی و محبوب ARM را نیز به سادگی اجرا کنید.

کارآرایی :

این نرم افزار از تکنولوژی شتاب دهنده سه بعدی بهره می گیرد. بنابراین شما می توانید از تجربه فوق العاده از بازی های اندرویدی لذت ببرید. جهت اجرای بازی هایی حتی با گرافیک های بالا AMIDuOS از درایورهای OpenGL ویندوز استفاده می کند. برنامه ها عمدتاً در حالت x86 اجرا می شوند درحالیکه ARM تنها در صورت لازم اجرا می گردد. این مسئله باعث می شود که این نرم افزار نسبت به افزایش عمر باتری و صرف جویی اقدام کند.

پشتیبانی از دستگاه ها :

در حالیکه AMIDuOS از درایورهای ویندوز جهت عمل کردن و کارآیی بالا برای اجرای اندروید استفاده می کند همچنین از لوازم جانبی اصلی و سنسورهای سخت افزاری ویندوز همچون دوربین های با کیفیت بالا، میکروفون، سنسور نور محیط، سنسور شتاب سنج، قطب نما و… نیز بهره می برد که باعث می شود برای شما یک تجربه کاملاً شبیه به کار کردن با اندروید روی اسمارت فون یا تبلت را به ارمغان بیاورد.

قابلیت های تبلت :

این برنامه همچنین یک تجربه بی نظیر همانند کار با تبلت های اندرویدی و پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، حرکات انگشت، زوم، صفحه کلید و… را برایتان فراهم می کند. علاوه بر این قادر به استفاده از جی پی اس و پیمایش چند لمسی روی نقشه نیز می باشید.

ویژگی های دسکتاپ :

در حالت دسکتاپ، AMIDuOS پشتیبانی کامل از کیبورد سخت افزاری کامپیوتر و از جمله میانبرهای موجود در صفحه کلیدها را ارائه می دهد. همچنین می توانید صفحه نمایش را جهت اجرای بهتر برخی برنامه های کاربردی در حالت عمودی قرار دهید. این نرم افزار همچنین Etheet و شبیه ساز وای فای را جهت دسترسی به شبکه ها برای استفاده در برخی برنامه ها پشتیبانی می کند.

ذخیره سازی و به اشتراک گذاری فایل :

از جمله قابلیت های دیگر این برنامه انتقال فایل بین ویندوز و اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی عکس ها، ویدیوها، موسیقی ها را بین این دو سیستم عامل به اشتراک بگذارید. AMIDuOS همچنین از کارت SD نیز پشتیبانی کرده و اجازه ی پیکربندی سایز کارت حافظه را با یک ابزار ساده فراهم می کند.

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 310 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 16:03

Lagatgram

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه لاگاتگرام اندروید

لاگاتگرام Lagatgram تلگرام مود شده – نصب همزمان دو تلگرام در گوشی

برنامه تلگرام یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین برنامه های مسنجر اندروید می باشد که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. تلگرام دارای قابلیت های بسیار زیادی است است و یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که مسنجر تلگرام دارد، امنیت بسیار بالای آن است و امنیتی که در این مسنجر وجود دارد، بسیار مثال زدنی است. شاید شما نیز از کاربران این مسنجر باشید، اما دوست داشته باشید که با امکانات بسیار بیشتری از این مسنجر استفاده کنید. اگر چنین است، توصیه می کنیم به هیچ وجه مسنجر لاتاگرام را از دست ندهید.

Lagatgram – Telegram mod لاگاتگرام دقیقا همان مسنجر تلگرام می باشد با این تفاوت که در لاتاگرام قابلیت های بیشتری دارد. این مسنجر دقیقا مشابه با تلگرام می باشد و همانطور که گفتیم کاربردی مشابه با آن دارد، با این تفاوت که در Lagatgram – Telegram mod شاهد قابلیت هایی اضافه و بیشتر نیز خواهید بود. امکانات افزوده شده در Lagatgram – Telegram mod به شما این امکان را می دهد تا بتوانید استفاده راحت تر و ساده تری از این مسنجر داشته باشید. پس اگر می خواهید با قابلیت های بیشتری از مسنجر تلگرام استفاده کنید، توصیه می کنیم به هیچ وجه برنامه Lagatgram – Telegram mod را از دست ندهید.

ویژگی های برنامه لاگاتگرام Lagatgram – Telegram mod اندروید:
– قابلیت انتخاب رنگ دلخواه از میان ۸ رنگ متفاوت
– تعیین کردن کیفیت تصاویر ارسالی
– قابلیت تعیین بالاترین سایز برای تصاویر ارسالی
– تعیین رزولیشن مربوط به ویدئوهای ارسالی
– تعیین کیفیت ویدئوهای ارسالی
– عدم نمایش کلمه Typing در هنگام تایپ کردن
– صدها شکلک جدید و زیبا
– صدهای استیکر جدید و زیبا
– و …

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 224 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 16:03

Filmnet

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه فیلم نت اندروید

با فیلم نت Filmnet شما به آرشیوی از فیلم‌های ایرانی، خارجی، هندی، انیمیشن‌های متنوع، فیلم‌های مستند، فیلم‌های کوتاه، تئاترهای ضبط شده، سریال‌های خارجی و ایرانی دسترسی دارید و به سادگی روی سایت یا برنامه اندرویدی آن می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید. با برنامه فیلم نت شما میتوانید در هر جایی که باشید فیلم ببینید و از دیدن آن لذت ببرید
«فیلم نت» عضویت کاربرانش را پیچیده نکرده است. شما فقط با یک شماره تلفن همراه می‌توانید عضو «فیلم‌نت» شوید. بعد از عضویت در «فیلم نت» به سه شیوه می‌توانید خرید کنید. اولین شیوه، این است که یک بستۀ اعتباری بخریم و به ده برابر قیمت بسته اعتبار فیلم‌نتی بگیریم و با آن اعتبار فیلم ببینیم.

• عضویت در فیلم‌نت برای شما امکان خرید بسته و دسترسی به میزان چندبرابر خریدتان به همۀ فیلم‌ها و سریال‌ها را می‌دهد.
• سریال‌های روز شبکۀ نمایش خانگی، مثل «شهرزاد» و «بریکینگ بد» را می‌توانید به طور هفتگی و در همان روز توزیع در شبکۀ خانگی، با قیمت پایین‌تر تماشا کنید.
• اسم فیلم‌هایی را که می‌خواهید ببینید در میان بزرگ‌ترین آرشیو قانونی آنلاین فیلم و سریال در ایران به راحتی جستجو کنید.
• با خرید بسته و فیلم و سریال، در قرعه‌کشی بزرگ یک میلیارد و دویست میلیون تومانی برای یک نفر شرکت کنید.
• میزان استفادۀ شما از فیلم‌ها و سریال‌های فیلم‌نت امتیاز شما را برای قرعه کشی بالا خواهد برد.
• کافی است شماره همراه خود را وارد کنید و منتظر باشید تا کد تایید برای گوشی شما ارسال شود. بعد از وارد کردن کد تایید، شما وارد فیلم‌نت شده‌اید.
• برای تماشای فیلم یکی از سه راه زیر را انتخاب کنید:
• یا بسته بخرید و ده برابر قیمت بسته فیلم تماشا کنید.
• یا برای دیدن هر فیلم از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید.
• یا بدون نیاز به اطلاعات بانکی، صرفا با اعتبار سیمکارت خود (سیمکارتهای اعتباری) یا روی قبض تلفن همراه خود (در سیمکارتهای دائمی)، فیلم تماشا کنید.

The description of FilmNet

FilmNet is the first legal home cinema network in Iran which allows you to watch movies and TV series on mobile phones, tablets, and other devices.
Download this free app and watch a variety of Iranian and foreign films, short films, animation, drama, theater and other fun products. Also in this application it’s possible to watch videos online on your television, personal computer, or laptop.
Other features:
• Genre classification
• Search
• Download schedule
• Video quality auto-select based on your Inteet speed
• Automatic download resume after reconnecting to the Inteet
• Rate movies
• Share your Idea with other users

Support cinema industry and copyright by using FilmNet
FilmNet, Enjoy watching, anytime, anywhere…

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 223 تاريخ : دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت: 18:02

WhatsApp Messenger

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه مسنجر واتس اپ اندروید

واتس اپ دارای بیشترین کاربر در جهان

WhatsApp Messenger برنامه واتس اپ یکی از بهترین و کامل ترین و پرطرفدارترین برنامه های چت در سیستم عامل اندروید میباشد. این مسنجر دارای محبوبیت بسیار بالایی نزد کاربران سیستم عامل اندروید میباشد. این برنامه دارای نسخه های متعددی برای سیستم عامل های مخالف از جمله ویندوزفون ، آی او ای ، سیمبین و غیره میباشد. با واتس آپ شما میتوانید با دوستان و خانواده خود در هر نقطه از جهان میتوانید در بستر اینترنت ۳G یا GPRS با آنها تماس تصویری یا صوتی برقرار کنید و پیامک ارسال و یا برای آنها یادداشت یا عکس ها و فیلم های خود را بفرستید. هم اکنون میتوانید نسخه جدید برنامه واتس آپ را از تک اندروید با لینک مستفیم دانلود کنید.

ویژگی های برنامه مسنجر واتس اپ WhatsApp Messenger اندروید:
– امکان چت به صورت گروهی و تکنفره با دوستان خود
– امکان ارسال عکس ، فیلم ، و غیره برای دوستان خود
– دارای امکان به اشتراک گذاشتن موقعیت خود با دیگران
– ارسال سریع صدای ضبط شده خود برای دیگران
– رایگان بودن برنامه و دارای مخیط بسیار ساده و زیبا جهت استفاده از آن
– دارای شکلک های مختلف برای استفاده در محیط چت برنامه
تغییرات و ویژگی های نسخه جدید:
– رفع مشکلان نسخه های قبلی و بهبود عملکرد برنامه
– اضافه شدن تنظیمات اطلاع رسانی و mute برای هر چت
– اضافه شدن شکلک های جدید و بهینه سازی شده

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 237 تاريخ : دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت: 15:34

Let's Create! Pottery

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه بازی شبیه ساز سفالگری اندروید

بازی سفالگری Let’s Create! Pottery نام بازی جالب و سرگرم کننده شبیه ساز سفالگری برای اسمارت فونهای آندرویدی می باشد که در آن شما می توانید به سلیقه خودتان کوزه و سفال هایی دلخواه ساخته و ان ها را با توجه به ارزشی که دارد به فروش برسانید. شما می توانید برای سفال ها و کوزه ها، از رنگ ها و طرح های مختلف استفاده کنید. اگر به دنبال بازی سرگرم کننده هستید توصیه می کنیم Let’s Create! Pottery را به هیچ وجه از دست ندهید.

Let’s Create! Pottery یک بازی بسیار زیبا و جذاب برای اندروید میباشد. اگر شما هم زیاد با برنامه ها و بازی های سیستم عامل اندروید سروکار دارید بدون شک با برنامه فوق العاده جذاب Let’s Create! Pottery که یک بازی سفالگری میباشد آشنا هستید.در این نسخه از Pottery امکانات جدید،اضافه شدن رنگ و براش های جدید و زیبا،بهبود گیم پلی و برطرف سازی مشکلات نسخه قبلی را شاهد هستیم.برای ساخت کوزه یا سفال باید انگشتان خود را بر روی سفالی که در حال چرخش است بکشید تا شکل و طرح موردنظر خود را بسازید.برای تکمیل کار نیز می توانید از رنگ ها و طرح های مختلف موجود دربازی استفاده کنید تا جلوه ی خاصی به اثرتان بدهید.همچنین بعضی مواقع سفارشات خاص و متنوعی به شما داده می شود که باید آنها را با دقت و زیبایی تمام بسازید تا به مزایده بگذارید. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از موبایل فارسی به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود کنید.

ویژگی های بازی شبیه ساز سفالگری Let’s Create! Pottery اندروید:
– امکان ساخت سفال های زیبا توسط شما
– دارای گرافیک و گیم پلی بسیار عالی
– امکان ذخیره سفال های ساخته شده خود
– امکان استفاده از مواد مختلف برای ساخت سفال

ویژگی ها و تغییرات نسخه جدید بازی سفال گری:
– رفع باگ های بازی و بهبود عملکرد آن

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 254 تاريخ : دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت: 15:34

Instagram

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه مسنجر تلگرام پلاس اندروید

اینستاگرام پلاس- نسخه مود شده اینستاگرام با امکانات بیشتر

اینستاگرام پلاس Instagram plus نسخه پلاس و مود شده از اینستاگرام میباشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است در برنامه اینستاگرام پلاس شما قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه اصلی در اختیار دارید با این برنامه شما میتوانید به اکانت اینستاگرام خود متصل شده و از تمامی امکانات آن استفاده کنید در این نسخه شما امکان دانلود تصاویر و ویدیو های به اشتراک گذاشته شده را دارید و همچنین میتوانید لینک های عکس یا فیلم ها را با دیگران به اشتراک بگذارید با برنامه Instagram شما می توانید به تصاویر خود جلوه های زیبا بدهید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید این برنامه توانسته است امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و همچنین این برنامه توسط کاربران بیش از 1 میلیارد با دانلود شده است. پیشنهاد میکنم این برنامه را به هیچ وجه از دست ندهید هم اکنون میتوانید این برنامه جالب اشتراک گذاری عکس را با لینک مستقیم از موبالی فارسی دانلود کنید

ویزگی های برنامه اینستاگرام پلاس Instagram plus اندروید :
– قابلیت دانلود فیلم ها و عکس های به اشتراک گذاشته شده
– قابلیت به اشتراگ گذاری لین فیلم ها و عکس ها با دیگران
– دارای قابلیت های اصلی برنامه + امکانات بیشتر
– ارای افکت های شگفت انگیز و جذاب برا استفاده روی عکس های خود

ویژگی ها و تغییرات نسخه جدید برنامه اینستاگرام پلاس:
– رفع باگ های نسخه های قبلی برنامه
– افزایش سرعت دانلود و لود تصاویر و ویدئو ها
– رفع کرش در برخی دستگاه ها

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 257 تاريخ : يکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت: 23:16

Instagram

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه اینستاگرام اندروید

Instagram نام نرم افزاری برای آندروید می باشد که توسط آن می توانید به اکانت خود در اینستاگرام متصل شده و عکس هایتان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نرم افزار این قابلیت را به شما خواهد داد تا تمام کارهایی که تا کنون در کامپیوتر انجام می دادید را اکنون در گوشی همراه خود انجام دهید. با نرم افزار  Instagram شما می توانید به تصاویر خود جلوه های زیبا بدهید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نرم افزار با بیش از 120 میلیون کاربر یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های اشتراک گذاری تصاویر میباشد. این نرم افزار یکی از محبوب ترین ابزار ها در زمینه ویرایش تصاویر محسوب می شود هم اکنون می توانید در ادامه این نرم افزار را با لینک مستقیم از سایت تک آندروید دریافت کنید.

ویژگی های برنامه اینستاگرام Instagram اندروید :
– امکان اشتراک گذاری تصاویر خود با دوستان و خانواده خود
– امکان نظر دادن و لایک کردن عکس ها توسط دیگران
– دارای افکت های شگفت انگیز و جذاب برا استفاده روی عکس های خود
– امکان نمایش عکس های به اشتراک گذاشته شده شما توسط دوستان خود یا دیگران
– امکان لایک کردن عکس های شما توسط دیگران

ویژگی ها و تغییرات نسخه جدید برنامه اینستاگرام:
– رفع باگ های برنامه و بهبود عملکرد برنامه
– اضافه شدن قابلیت لمس سه‌بعدی

The description of Instagram

Instagram is a simple way to capture and share the world’s moments. Transform your everyday photos and videos into works of art and share them with your family and friends.

See the world through somebody else’s eyes by following not only the people you know, but inspirational Instagrammers, photographers, athletes, celebrities and fashion icons. Every time you open Instagram, you’ll see new photos and videos from your closest friends, plus breathtaking moments shared by creative people across the globe.

Over 400 million people use Instagram to:

* Edit photos and videos with free, custom-designed filters.
* Improve photos with 10 advanced creative tools to change brightness, contrast and saturation as well as shadows, highlights and perspective.
* Find people to follow based on the accounts and photos they already love.
* Instantly share photos and videos on Facebook, Twitter, Tumblr and other social networks.
* Connect with Instagrammers all over the world and keep up with their photos and videos.
* Send private photo and video messages directly to friends.

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت: 23:16

Telegram plus

دانلود جدید ترین و آخرین نسخه برنامه تلگرام پلاس اندروید

تلگرام پلاس نسخه غیره رسمی تلگرام با امکانات بیشتر

برنامه تلگرام پلاس Telegram Plus با نصب این برنامه در کنار برنامه تلگرام این برنامه به شما امکانات بیشتری را نسبت به نسخه اصلی آن میدهد و برای نصب این مسنجر شما باید نسخه اصلی برنامه تلگرام را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید. همانطور که میدانید برنامه تلگرام  یکی از بهترین امن ترین و سریع ترین برنامه های ارتباطی میباشد که در حال حاظر در بین ایرانی ها بسیار فراگیر شده است و کاربران زیادی از مسنجر های دیگر به این برنامه آمده اند. در پلاس مسنجر شما قادر هستید با تغییر رنگ و سایز شیء هایی همچون آیکون ها، هدرها، تکست ها و… پوسته منحصر به فرد و مخصوص به خود را ایجاد کرده، ذخیره نموده و همچنین به راحتی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. در دیتابیس این پیام رسان بیش از 2000 تم مختلف در دسته های متنوعی موجود است و هر روز نیز بر تعداد این پوسته ها افزوده می شود. علاوه بر این Telegram plus به زبان های مختلفی ترجمه شده و این روند ترجمه همچنان توسط جامعه ی پلاس ادامه دارد.

ویژگی های برنامه مسنجر تلگرام پلاس Telegram plus اندروید:
– گزینه برای اشتراک مستقیم هر گفتگویی
– گزینه برای به اشتراک گذاری مستقیم یک چت بدون ذکر ارسال کننده آن
– گزینه ای جهت نمایش صورتکهای pone
– وجود قابلیت ذخیره فایل با نام اصلی آن
– امکان فشرده سازی سفارشی هنگام به اشتراک گذاری ویدیوها
– گزینه ای به منظور استفاده از فونت pone
– قابلیت نشان دادن عکس پروفایل خود یا دیگران در چت
– نمایش ادمین یک گروه در پروفایل آن گروه
– وجود گزینه ای جهت حذف حسگر مجاورت در هنگام پخش نت های صوتی
– امکان نمایش تصویر پروفایل یک کاربر با کلیک بر روی عکس او در صفحه اصلی
– قابلیتی برای نشان دادن پروفایل کاربر با کلیک کردن روی تصویر او در صفحه اصلی
– امکان تغییر والپیپر بصورت مستقیم در صفحه چت
– گزینه ای برای تغییر سایز نمایش شکلک ها
– قابلیت ساکت کردن چت کاربرها یا گروه ها بصورت مستقیم از صفحه اصلی
– امکان افزودن عضو جدید بصورت مستقیم از صفحه چت
– و …

باکس دانلود

دانلود اندروید...
ما را در سایت دانلود اندروید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی xn--mgbqah7hoa83gba بازدید : 231 تاريخ : يکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت: 22:07